שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

יש לבדוק האם מסנני האוויר מלוכלכים או חסומים. במידה וכן יש לנקותם! אפשרות אחרת היא שיש דליפת גז (העלולה לגרום גם לקפיאת הסוללה הפנימית במצב קירור).

–  שלוף את התקע משקע החשמל וחבר אותו מחדש.

 – בדוק האם השלט-רחוק נמצא בטווח השידור והקליטה של המזגן והאם יש עצמים החוסמים את קו הראייה בין השלט-רחוק לבין המזגן?

 – בדוק את הסוללות שבשלט-רחוק, החלף אותן אם הן חלשות או ריקות.

 -בדוק אם השלט-רחוק שלם ותקין והאם השלט מקודד בצורה תקינה.

 – עינית התצוגה ביחידה אינה תקינה.

כן, ניתן להפעיל בעת ובעונה אחת, מזגנים מדגמים שונים הנמצאים באותו חלל, באמצעות שלט רחוק אחד.

בעת ההפעלה במצב חימום קיימת השהיית לפעולת המאוורר ביחידה הפנימית למשך כ- 20 שניות. במידה והוא אינו עובד גם לאחר משך זמן זה יש לבדוק האם המאוורר הפנימי תפוס/חסום או האם קיימת תקלה במנוע מאוורר פנימי.

נזילה יכולה לנבוע משינוי מיקום של צינור הניקוז, או חסימה שלו כתוצאה מלכלוך או קיפול.

יש לכבות את המזגן ולאפשר זרימה חופשית של המים בצינור הניקוז כלפי מטה ולוודא שאין בועות אוויר החוסמות את היציאה.

יש לנקות את המסנן במים זורמים פושרים ולוודא שכל הלכלוך נשטף ולייבשו באוויר אך לא בשמש.

יש לנקות את המסנן כל 250 שעות עבודה או פחות, בהתאם לנתוני המבנה הממוזג. אי ניקוי המסנן יגרום לירידה בתפוקה ועליה בלחץ על המפוח. כל 250 שעות עבודה נדלקת נורת "FILTER" או על מנת לכבות אותה לאחר ניקוי המסנן, יש ללחוץ על לחיץ ה- OFF או RESET.

פונקציה זאת קיימת בשלט הרחוק והפעלתה מאפשרת שידור באופן קבוע למזגן והעברת הטמפרטורה המורגשת באזור בו נמצא השלט. המזגן יעבוד בתפוקה מלאה עד לקבלת הטמפרטורה הרצוייה באזור בו נמצא השלט.

זקוקים לעזרה נוספת?

לקוחות נאור פרוייקטים מוזמנים בכל עת לפתוח קריאת שירות באתרנו ונדאג לסיוע מהיר בפתרון התקלה

מזגני תדיראן

ההנחיות לתפעול המזגן ואחזקה שוטפת מתייחסות למזגנים של חב' תדיראן

    צרו איתנו קשר

    דילוג לתוכן